duminică, 13 decembrie 2009

IMPORTANT!

pe toarta unei genti
(sertarul unui birou)
AU PLECAT URMATOARELE : 2D, 3G ,3A,1A..

La orice comanda efectuata iti poti alege 1,2,3,10..100..fara numar ....."nasturasi"(fara gauri) sau cum vrei tu sa le zici (in functie de valoarea comenzii).,Acestia pot avea nenumarate intrebuintari: poti decora biroul(like me)0,cutia cu bijuterii,geanta,o haina cu defect sau o pata care nu vrea sa iasa la spalat,usile,tastatuta,"rama" monitorului(a mea e plina deja ),penarul, trusa de geometrie(daca mai folosesti) chiar si tenesii/balerinii. Important e sa ai imaginatie.am pozat cateva locuri in care am lipit nasturasii. Dupa cu vezi i-am numerotat ca sa iti fie mai usor..daca ai jucat vreodata avioanele sti cum se face. vrei din prima poza nasturasul mov? atunci e B3 . hai ca e simplu
A...SI NU UITATI.PRETURILE SUNT AFISATE INTOTDEAUNA SUB POZA,NU DEASUPRA.
AU PLECAT URMATOARELE : 2D, 3G

CERCEI SI PTR PERSOANELE ALERGICE ALERGICE :)

2 comentarii:

Alex Mazilu spunea...

frumoase cadouri...
imi place blogul.

dragonfly spunea...

merci Alex