sâmbătă, 13 martie 2010

INVATA SA-TI CONFECTIONEZI SINGURA UN SUPORT PTR CERCEI....SIMPLU SI PRACTIC!


asa arata panoul meu pe perete

MODEL 1



MODEL 2



MODEL 3

(click pe poze ptr a vedea toate detaliile)


Cutia ta cu bjuterii e plina ochi? Dragonfly te ajuta sa-ti confectionezi singura un suport ptr accesorii....e simplu dar si practic....in felul asta cerceii vor fi la vedere,atarnati pe perete



AI NEVOIE DE:
-capacul unei cutii (carton in cazul meu )
-foarfeca
-plasa de tantari sau orice material cu gaurele cat mai dese
-pistol de lipit cu silicon saaau aracet( sau ma rog,depinde ce adeziv aveti in casa)
-acrilice sau orice fel de vopsele
-decoratiuni(flori uscate,seminte,buburuze,margele,sclipici,panglici ,scoici ,absolut orice va trece prin cap....trebuie doar sa aveti imaginatie
-lac

SA INCEPEM :



1. Se ia una bucata capac ........de la o cutie



2.Se marcheaza locul in care vei taia cutia cu un cutter.ai grija ca marginile sa nu fie prea inguste sau prea late



3.Aasa trebuie sa arate capacul taiat



4.Se taie plasa de tantari....altceva nu am avut in casa asa ca am improvizat



5.Se taie astfel incat sa intre in capac...



7.Cu pistolul incep sa lipesc cu atentie plasa de capac(puteti folosi si aracet sau oricare alt adeziv...numai sa tina in timp )


8.Dupa lipirea a doua laturi asteptati sa se usuce bine siliconul\aracetul.Apoi trageti usor de plasa pentru a o intinde si incepeti sa lipiti si celelalte 2 laturi



9.Aasa ar trebui sa arate (^ dos, jos- fata)





10.Se picteaza rama in culoarea dorita....am ales o culoare inchisa(mov) ptr a scoate in evidenta culoarile cerceilor (o culoare tipatoare de ex portocaliu nu e potrivita ptr ca cerceii nu se vor mai vedea bine ) plasa este si ea vopsita



11.Suportul se decoreaza dupa bunul gust,eu am folosit seminte,fimo,panglica de satin,buburuze,sclipici siclam




ASA ARATA PE PERETE ! PUTETI ATARNA SI CERCEI CU TORTITE CAT SI CU SURUB





Hehe, v-am urat spor la treaba si nu degeaba.Vreau sa admirati impreuna cu mine suporturile a doua fete care au urmat tutorialul.M-au surprins in mod cat se poate de placut, iata ce a iesit:

suportul confectionat de Adrycola





suportul confectionat de Camy:



suport confectionat de GloryBox




Fetelor va felicit ptr inventivitate ! Bravo !

7 comentarii:

DieKriegerin spunea...

great idea - thank you :o)

ina spunea...

Buna idee!

dragonfly spunea...

multumesc

Cristina Cristea spunea...

Supeeeer!!! Ce idee! Imi place!

dragonfly spunea...

sar'na :)
eu sunt curioasa cum va iese voua
sa nu ezitati cu pozele....le vreau !

Cata spunea...

Ce idee draguta! :)
Curiozitate de om necunoscator intr-ale cercelusilor: nu se oxideaza mai repede daca stau mereu la aer?

dragonfly spunea...

Cătă, din experienta mea (nu foarte vasta) conteaza cat sunt de calitative accesoriile metalice.
Din fericire inca n'am avut o astfel de experienta