sâmbătă, 9 ianuarie 2010

Ajutorul meu,Caisa...












17 comentarii:

Jade "Purple" Brown spunea...

awwww, so cute!

Raluka Afronie spunea...

esti o foaaaaarte norocoasa sa ai o asemenea frumusete de"asistenta"..am avut si eu o hamsterica,alba cu ochisori mari negri,tare expresivi..pacat k a facut sinuzita si a fost prea tarziu..:((((numai bine si afaceri cat mai prospere va doresc!;)

Raloo spunea...

:X:X:X
e incredibil de dulce!
numai ca nu vorbeste, atat e de expresiv :)

vdaiana spunea...

Cat e de dulceeeeeeeeeeeeeeeeeeee :*

Ramona J. spunea...

vaiiii...deci poza 3 e geniala,genul ala de privire "miloaga" si sfioasa cu care obtin orice de la tine!Cunosc,am doi caini care fac asa cand fac prostii sau vor extra-portii de haleala :))
Cat de tare,daca as putea mi-as lua si eu,si de toate,sa vad casa plina.
Sa-ti traiasca!

Ildiko spunea...

ai un ajutor foarte dragalas!Un an nou fericit !multumesc pt vizita!:)

Anamaria spunea...

Foarte, foarte dragut asistentul.
Am avut si eu hamster chinezesc, si porcusor de Guinea. Imi plac foarte mult animalutele de genul asta, chiar vreau sa imi mai iau un hamster in viitorul apropiat (porcusorul e mai pretentios si nu am timp prea mult, asa ca prefer sa nu-mi iau, mi-e teama sa fie neglijat).
Sa-ti traiasca mult si bine! Si la cat mai multe "colaborari" fructuoase!

kiki spunea...

vreau si eu hamstereeeeeel.
e superb! sa-ti traiasca!

dragonfly spunea...

multumim frumos frumos....
nu ma asteptam sa placa asa mult :) probabil si pentru ca stam bot in bot toata ziua....ne-am obisnuit una cu alta....(e fetitaaaaa

Ina spunea...

ajutor de nadejdie sa inteleg?! :)
ii super dulcica

livia spunea...

pun pariu ca, pe cat e de draguta, pe atat e de harnica!
(cel putin cand vine vorba de rontait)

dragonfly spunea...

cata dreptate ai...e prima la rontait

graphology spunea...

He is so cute :-)

micky m. spunea...

pozele astea ma fac sa imi cumpar si eu un ajutor :D f. dulce!

dragonfly spunea...

sa sti ca sunt foarte harnici...aproape ca fac toata treaba in locul tau :)

Camelcutza spunea...

Il ador...pacat ca am pisica:D

Lucia spunea...

:-* Ce draguta este!Hi hi, nici a mea nu-i mai prejos! ;))