duminică, 14 februarie 2010

Concurs,mare concurs mare !



M-am tot gandit si am ajuns la concluzia ca e timpul sa organizez un mic contest .Nu o sa va cer lucruri imposibil de realizat ci astept sa'mi povestiti care esti accesoriul preferat exemplificand cu un link si ce e mai important: de ce ?
Astept sa-mi lasati ori un comentariu la aceasta postare(care sa contina si o adresa de mail,un id sau orice solutie care ma va ajuta sa dau de voi in cazul in care castigati),oriii un mail(varianta aceasta mi se parea cea mai buna: the_entity55@yahoo.com )
Cele mai inspirate mailuri\comentarii(2 la numar) vor fi premiate cu exact accesoriul ales de voi.Daca pe durata concursului accesoriul isi gaseste un stapan, atunci veti avea de ales din minim 5 variante selectate de mine.....deci premiul va fi pe gustul tau
Tin sa specific ca nu simpatizez pe nimeni si ca voi fi cat se poate de obiectiva in alegerea celor 2 castigatori.Inca nu m'am hotarat exact cum,probabil voi alege singura,ma vor ajuta niste prieteni saaau voi face o tragere la sorti,filmata binenteles, ptr a demonstra ca sunt cat se poate de corecta
pe 3 martie se aleg castigatorii ,asadar grabiti-va!
SUCCES SI INSPIRATIE MAXIMA !

0 comentarii: