sâmbătă, 6 martie 2010

2,a

Pentru ca tot intreba cineva de "verzaturi" mi'am amintit de acest inel(desi pare huge,sa stiti ca nu e ),zilele trecute am omis sa vi-l arat,ptr ca deh,pregatirile ptr targul ilohandmade mi-au ocupat tot timpul
Un pelican,o pasarica cu aripile inchise,o cheia sol,un lastar...etc etc etc.Inelul poate avea zeci de interpretari,asta in functie de imaginatia fiecaruia,asa ca :Dumnezeu cu mila! cum zicea o prietena :))))Voi ce credeti,cu ce seamana? Abia astept sa citesc raspunsurile voastre ( pret 15 lei)

6 comentarii:

Elena spunea...

mie imi pare... monstrul marin din loch ness :D cum iese el asa frumos din apa ;))

felicitari, ai modele faine!

dragonfly spunea...

daca ma uit mai bine chiar seamana Elena
haha unde ti-a zburat mintea

adryacola spunea...

mie imi pare un calut de mare...intr-un vartej marin!:))

dragonfly spunea...

chiar ca

Anku spunea...

mie imi arata ca o zana cu paru lung care sta pe un fel de frunza (sta cu spatele)

Poli spunea...

o crosa de golf cu care te-ai lovit(nu tu elena....oricine) din greseala in picior si s-a indoit :))