luni, 15 martie 2010

Castigatoarele primului meu concurs

Dupa cum stiti,concursul s-a terminat pe 3 martie, iar intre timp cadourile au ajuns la fete si au apucat sa faca si poze
Pe aceasta cale le multumesc ca au fost receptive si ca sunt "fane" Dragonfly
le voi prezenta in ordinea inscrierii la concurs

Saddie cu urmatorul mail :

Bună, Dragonfly :)

Am văzut anunţul pentru concurs pe blogu tău şi m-am gândit să îmi încerc şansele. Cred că deja te aştepţi la multe persoane care să îţi spună că accesoriul lor preferat creat de tine este colierul cu motan, adevărul e că şi mie îmi place la nebunie, e pur şi simplu GENIAL.Dar, articolele mele preferate sunt cerceii cu labuţe, deoarece sunt genul de fată care poartă cercei mai mici şi ascunşi, care să trezească exclamaţii de admiraţie când sunt dezvăluiţi "din greşeală".

Mda, am cam aberat :))

Sper să ai o seară cât mai plăcută,

saddie.

P.S Felicitări pentru toate articolele de pe blog. Am mai salivat şi la vederea unor brăţări absolut superbe, lucru care nu mi se prea întâmplă :">





A doua castigatoare este Adriana,ea a fost mai nonconformista(click pe poza daca nu reusiti sa deslusiti)si mi-a trimis :






0 comentarii: