miercuri, 21 aprilie 2010

Poze inedite in premiera :))))

Pentru ca nu am mai lucrat in ultimul timp, m-am gandit ca ar pica la fix cateva capturi din timpul unor sedinte de modelat .Pentru cele care nu lucreaza cu fimo e ceva nou si interesant sper :D
va fac pofta de fimo'itttt,muahahahaha

sooooooo enjoy (sa'mi spuneti cum vi se par...)

mokume:







_______________________________________________________________________________

dupa tehnica asta am avut o saptamana vanatai in palme...dar a meritat




inainte de masina^



dupa masina :





una din piesele rezultate:



_____________________________________________________________________________________

soldatei pusi la uscat :D


_____________________________________________________________________________________________________

mokume:

intai sa va arat cane'ul din degradeuri ,fara el nu iesea un mokume asa......dragut sa'i spunem :)))
puteti sa-mi spuneti Narcis,nu ma supar





detalii :





(iar imi apar poze intoarse :(


__________________________________________________________________________________

un proiesct la care ma chinui de ceva timp
stupid me
o sa ma sugrume joice cand isi va vedea cercelul facut praf
darrr promit ca mai incerc,alta varianta de data asta


(alta poza intoarsa :(((( deja ma enervez)





well...sper ca v-au placut

12 comentarii:

broscutza zambareatza spunea...

WOW:O:O:O:O

Super post-ul..mereu am fost curioasa care e treaba cu fimo si desi nu am inteles nici acum(:)):)):)))imi plac pozele:>:>

Keep on doing the same!

dragonfly spunea...

multuuu' broscutaaa
stiam ca o sa va fac pofta de fimo'it :))))

Victory spunea...

:D dragut

p.s. da sunt din fimo :)

prafdestele spunea...

Fac bijuterii de tot felul dar cu fimo n-am lucrat niciodata,am tot vrut sa incep sa fac cate ceva dar am zis sa mai las timp sa ma mai invat cu tehnica(desi in practica inveti multe)Oricum stiu ca iti trebuie foarte multa indemanare.Imi plac pozele pe care le-ai facut in timp ce lucrai,arata foarte interesant,colorat.Cel mai mult la fimo imi plac cum ies margelutzele colorate,sunt asa de vesele!Foarte fain,iti urmaresc blogul cu mare interes!Mult succes!Sa ai spor!

Salon Ema Stil - Brasov spunea...

Super tare! Nu sunt in domeniu, dar iti urmaresc blogul cu placere. Spune-mi, te rog, daca in lucrarile tale folosesti vopsele acrilice. Daca da, de unde le cumperi in Brasov. Mersi.

dragonfly spunea...

ocazional mai folosesc si acrilice,cand lucrez cu lut.
acrilicele le comand de pe net ,de pe siteurile de pictura dar gasesti si in braosv,mai scumpe ce'i drept.pe strada castelului,magazinul "creativ"( de la reduta tot in sus in sus)

sar'na!

Anku spunea...

omg nu mi-am imaginat niciodata cum se fac "mokume". adica am idee ca pui culorile unele peste altele (sau una in cealalta) ptr a rezulta un model, dar sa asamblezi asa un "tablouu"....

esti o caprita talentata *hugs* sa o tii tot asaaa!

LaVeeBijoux spunea...

super de tot ti-a iesit mokume, poti sa te lauzi linistita. chiar nu am incercat niciodata tehnica asta , desi tot voiam sa o incerc. cu ce razi de pe deasupra? cu lama curbata? tip: am auzit undeva ca merge super cu un cutit pt curatat cartofi, stii , scula aia, cu 2 indentatii in lama, sper ca ai priceput :D, vreau sa incerc si eu cand ma prinde iar inspiratia de fimolit :D.

Anku spunea...

you got tagged la mine pe blog :)

dragonfly spunea...

ankuleeeee esti minunataaaaaa :* muahhhh


LaVeeBijoux un timp am folosit lama curbata dar s-a tocit si mai tare ma incurca la mokume.
am taiat o lama in 2 si asa crestez din fimo....desi curbez jumatatea de lama, de multe ori am tentinta sa intru adanc in material si asa apar craterele (la un mokume se vede:))) )

trebuie sa incerc cutitul ptr curatat cartofi ,poate ma ajuta


spor si inspiratie

mokumul e tehnica mea preferata, e palpitanta chiar ....
de fiecare data iese alt model

larisa_cristina spunea...

wow...super interesant...esti chiar buna la ce faci!

Salon Ema Stil - Brasov spunea...

Mersi pentru raspuns.
Vopselele acrilice le foloseste manichiurista si doream sa stiu daca este un magazin de profil si in Brasov.
Tot de pe net le luam si eu.
Un week-end super!
Ema