joi, 3 iunie 2010

Lucrat la comandă pentru Mădălina (Galați)

În decembrie anul trecut, daaa anul trecut , Mădălina din Galați a luat legătura cu mine dorind un pandant cu semnuul femelei. Am acceptat comanda pentru că a insistat să-l fac eu. În general refuz pentru că sunt o leneșă și niciodată nu le fac la timp. Bine-nțeles că și în acest caz am tot amânat pentru că nu aveam dispoziția necesară și nu știam de unde sa încep. Mă gandeam la matriță, cum sa o fac, din ce... Greu cu mine, greu...
Pân' la urmă, zilele trecute mi-a venit cheful șiiii m-am pus pe treabă rezultând un pandant frumușel, negru si lucios. Mădălina a dorit ca ața cerată să fie de un albastru deschis... zis si facut: "clientul nostru stapanul nostru", cu exceptii binentelesssss

Asta a ieșit:

Mădălina, să-l porți iubită și admirată!

0 comentarii: