sâmbătă, 18 septembrie 2010

Recomandare foto

Astazi va fac o mica si pretioasa recomandare,galeria unui prieten taaare talentat si pasionat de fotografie : Madalin.Fiind prea modest m-am gandit ca e obligatoriu sa va arat cateva din fotografiile sale.Un blog nu i-ar strica,il tot bat la cap dar ciuciu.Dar nu ma lasssssss!!! Pana atunci va las sa va clatiti ochii in aceste poze cu promisiunea ca ii veti vizita si profilul Photo Travel,click aici
Pun pariu ca are calculatorul pplin de minunatii ...eu sperrr totusi sa le adauge pe toate in galeria personala (ai auzit Mada?)
Gata,tac :D sttttt

















Preferata mea ^^^^^^^

A ta care este? :)

9 comentarii:

Ema Stil, Brasov spunea...

Am ales pisicuta la vanatoare.
Ce concentrata pare :)

Anda Zelenca spunea...

A mea e cea cu pisicuta!:D
Madalin, fa-ti un blog, e un must!:D

ale's joy supply spunea...

nah ghici care e preferata mea? matza clar !! :)) si poza de dedesubt..chiar sunt reusite pozele..mai bate-l la cap ;)

Chatte spunea...

Vaiiii tigrul ala e mortal!!!
Bate-l la cap sa isi faca blog, cum zicea si Anda, e un MUST!!!

Danusa spunea...

sunt superbe, imi plac pozele cu animalute in special! :D

vdaiana spunea...

Mie-mi place pisicuta cea mare din prima poza :D si ursulica de pe site-ul postat de tine. ursulica seamana cu Archie al lu' Dr. Dolittle :))

dragonfly spunea...

prima "pisicuta" e cute cute
ARRRRRRR

dragonfly spunea...

EMA,ANDA,ALE,CHATTE,DANUSA,DAIANA :*
sar'na !

Ladvi spunea...

Ce tare e poza cu pisica!!! :))) Si poza cu biserica imi place!